Najlepsze ćwiczenia na serce

ćwiczenia dobre dla sercaEksperci zalecają ćwiczenia aerobowe znany również jako ćwiczenia układu krążenia, takich jak spacery, pływanie, jazda na rowerze, taniec lub działa jako najlepszą formą ćwiczeń dla serca. Polecam również obwód ćwiczenie rylce ćwiczeń daje korzyści sercowo-naczyniowych i ochrony przed chorobami serca i siły korzyści ze szkoleń, w których tworzenia chudego masy mięśniowej. Chudego tkanki mięśniowej masy, ważne jest, aby zapobiec osteoporozie i poprawia zaburzenia równowagi, które mogą powodować przewlekłe bóle i dolegliwości zazwyczaj w plecy, biodra, szyi i ramion.

Ćwiczyłem jest zdefiniowany jako back-to-back ćwiczenia z wag, lub masy ciała z minimalnym odpoczynku, aby utrzymać serca a także specjalnie pracy mięśni.

Dodatkowo na aerobik i ćwiczenia treningu siłowego, bardzo polecam uwadze ciała forma ćwiczeń, takie jak Pilates czy Joga. Neurologiczne zalety tego trybu fitness są redukcji niekończące się, w tym stresu, poprawy elastyczności i mniej przewlekłe bóle.

Jakie zagrożenia są związane z regularnych ćwiczeń?

  • Przeciętny człowiek może przybrać umiarkowana intensywność regularne ćwiczenia. Oczywiście istnieją szczególne grupy pacjentów, którzy mają do skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem jakichkolwiek ćwiczeń, osoby te obejmują:
  • Ktoś na leki chorób serca lub zawał serca lub operacji serca w wywiadzie powinien dostać serca wykonywania Regulamin.
  • Z bóle w klatce piersiowej lub tych, którzy mają ciężko ich ochłonąwszy należy być ostrożnym o ich program ćwiczeń i skonsultować się z wykwalifikowanym lekarzem. Tej populacji należy skonsultować się z lekarzem i przyjąć program bardzo łagodne ćwiczenia takie jak zaczyna się 3 do 5 minut w czasie.
  • Tych, którzy cierpią z wysokim ciśnieniem krwi powinny unikać intensywnych ćwiczeń, jeśli ich ciśnienie krwi nie jest pod kontrolą i oni powinni również budować umiarkowane schemat powoli.
  • Tych, którzy mają problemy z sercem należy unikać wykonywania programów, które mogą obejmować siedzącej i stojącej się i treningu siłowego napowietrznych.
  • Dodatkowy styl życia strategie, aby zapobiec lub zmniejszyć ryzyko chorób serca
  • Spożywać co najmniej 9 porcji owoców i warzyw dziennie, najlepiej w stosunku 3:1 warzywa: owoce.
  • Pić co najmniej połowę masy ciała w uncjach alkalicznego wodorotlenku all naturalne wody dziennie, aby zmniejszyć stan zapalny i poprawić regenerację mięśni.

Zmniejszenie ryzyka chorób serca

Celem do snu 7-9 godzin na dobę. Jeśli masz problemy ze snem, należy unikać elektroniki z niebieskie światła na godzinę przed snem.

Zawierają zdrowe tłuszcze w codziennym odżywianiu, w tym ryb zimnowodnych, Suplementacja oleju ryb, orzechy, nasiona, awokado, oliwa z oliwek, olej kokosowy, itp.

Wniosek

Zdrowego stylu życia ma większy wpływ na swój los, choroby serca, następnie rodzinie. Przyjęcie programu zdrowy ćwiczenie przez 30-60 minut większość dni w tygodniu, jeść zdrowe nieprzetworzonych całości diety żywności, nawilżają z połowy masy ciała w uncjach alkalicznego wodorotlenku wody dziennie, snu 7-9 godzin na noc i praktyki stres zmniejszenie aktywności takich jak medytacja, joga, itp.

Leave a Reply